Monday, October 6, 2008

And now a msg from some famous people...



The countdown continues, one more month!!!

20 comments:

sequined said...

I love that so many people are putting themselves out there to encourage voting. Very reassuring that things might go a good way.

Judy D. said...

cant wait... wonder what our presidents feel about martial law

Lady Cameleon said...

This jus shows how important this election is for our country.......

eclectik said...

YAY!
Rockin the vote!

e.

Torrance Stephens - All-Mi-T said...

yea folk - 28 days

Cunning_Linguist said...

*rolls eyes*

karrie b. said...

this may be the most important election of all time...yay! a story to tell the grandkids when i'm a hag.

-KB

karrie b. said...

this may be the most important election of all time...yay! a story to tell the grandkids when i'm a hag.

-KB

poison.ivy said...

i felt this same way!!!!
but i AM going to vote
just registered the other day

Mr. Poopie said...

That is such BULLSHIT! Five people? I gotta tell five people? Dammit! I was totally cool with voting until I found out I had to tell five people. Absolutely ridiculous.

Eva's hair was really nice though.

(vixenchick) said...

one more month!

Muze said...

i can't see the video...

but i gather it's about obama.

can't wait!!!!

Don said...

Thanks, MsP.

That was a very good video. Love the messages everywhere. In fact, I'm about to chain email it around the office today.

It might win me a free lunch this week.

UBERMOUTH said...

Wow! They let American's vote now?
I bet they throw half away.

c.watson said...

Well shit if spierman says I should vote then I'm there. But if that bitch-ass batman shows up I'm out.

Caesar Cannon said...

lmao... I wonder if anybody watching this would be so gullible that they believe the first half of this... there's gonna be at least one... this was cool though... but isn't the deadline past?

Sabina said...

Remember in 2004 when Paris Hilton was in a "vote or die" campaign and then...she didn't vote?...That's basically license for someone to kill her.

Eb the Celeb said...

Probably the best voting PSA I've ever seen!

A.M. said...

i luv this add. I so sent it to 5 people and put it on my myspace. Thanks for sharing it :)

One Man’s Opinion said...

It was taking for freaking ever for this dang thing to down load, so I only listened to the first minute of it. So, I guess I want be voting. If the famous folks think I shouldn't do it, then it shouldn't be done.