Wednesday, November 7, 2007

Signature Face

Those who read my blog might already know that I have a signature move. I did some more observational research on my camera whoring and discovered I also have a signature face. It might also explain why I am single…




Yes people like to grab my boobs, don't be jealous...

31 comments:

STILL_POCAHONTAZ said...

you aint seent Rihanna yet have you, she feelin mofos up every time I look around...LOL

But yeah thats called the "O" or the Betty Blowjob face that's what my brothers call anyone they see with their mouth open...LMAO

Mortarbored said...

kinda awesome, not gonna lie

Kitty said...

i think your signature face is quite lovely ms pudd x

Mister Underhill said...

LOL @ Betty Blowjob face. I was thinking the same thing, though not in those words. Whatever it is, it's hawt.

Ms. Behaving said...

Hey...I got one'a those signature faces too ya know.

Only somethin' about mines just SCREAMS WHATCHU'TALKINBOUT'WILLIS?!?! and is NOT nearly as cool lookin' in photos.

LOL

G-Sweet said...
This comment has been removed by the author.
G-Sweet said...

okay!... know lets see u combine the face with the raised arm and we have... anti-perfection!

lol!

So@24 said...

Why would you ever need a boob job!? Look at those yams!

MsPuddin said...

Only you guys would relate this to a blow job! That means so much * tear *…and thanks so@24 the twins appreciate the love!!

Smitty said...

Thats not why your single....it's prolly helping your chances with men. Staight up "O" face. lol....

anonymousnupe said...

Yeah, there must be another reason you're single, like 'cause you want to be! 'Cause it's clearly not due to that mug. Had you said, "Maybe that's why I get proposals all the time..." then maybe I could have aligned with you.

Bella said...

Cute!

How do I go about getting myself one of those "signature faces?"

haha.

:) Bella

c.watson said...

I don't know what your talking about, that face is HAWT! I just usually look confused.

A.Venegas said...

c.watson - yes you do.
mspuddin - I give the same look when I'm about to barf, spew, or otherwise blow chunks... it's hot.

Betty Boob Hug said...

hahahah, am loving your face baby.

Betty Boob Hug said...

Betty Blowjob? I am seriously in need of a name change. :)

MsPuddin said...

crackin’ up betty boob! They really just destroyed your name right now! Unless your into that sort of thing…hmmm

smitty and anon you boys give me hope…

MsPuddin said...

Thanks everyone for the comments on my face. It’s relieving to know my face hasn’t scared anyone off of my blog. Or maybe it has and I won’t know because they aren’t here to comment? I’m rambling…

marky said...

Let's go out on a date...

Steph said...

I always pull a snarly face in pics too and I have a signature finger gesture as well in case you hadn't noticed ;)

P.S Yous friggin HOT!!

Suite B said...

Hey if that face works for you then do what you do, but if you don't want to be 55 with 23 cats living alone until somebody feels sorry for you and places you into a home...I would adopt a new look and do it quick.

Naw just kidding...the look works and any guy that doesn't get that it's just a face (it not's not stuck like that is it) then he is really stupid because he could use that look to his advantage.

Don said...

The radical MsP...lol

Hex said...

The key to a signature look is to make sure whenever you break it out that there is matching soundtrack music going on at the same time. That way it's the full experience.

Even if you just pay one of your friends to stand near you and make the noise themselves, hearing a whipcrack sound whenever you go O-face and devil horns could be the difference between the deadly it is now, and the fatal it could easily be.

Ps -- How can you tell if you're a real pirate or not?

(you can't, you either arrrrrrrr or you arrrrrrren't) :)

ambboogie said...

Its cute in a window licking sort of way.. LOL

BottleBlonde said...

Nice face. Wanna make out?

Muze said...

you are so funny. i make those obnoxious ones too, just not for the camera. lol.

the third one is actually really cute. you're a cutie patootie msP! lol.

MsPuddin said...

Marky- date? Whats that? I’m so rusty..

Ha ha steph you are always flippin us the bird

Suite b- please enlighten ME whats the advantage lol

don- I know I’m awesome

hex nice joke arrrrrr there anymore?

boogie- that’s what I do in my spare time, lick windows…

bb- I would so totally make out w you!

muze- crazy people can look good in those types of pictures. I’m sure your man knows you are playing around and loves it…

marky said...

You're rusty, I'm rusty. I oil you up, you oil me up. That's a date baby.

onthevirg said...

Mmmmm...Boobs.

MsPuddin said...

LOL you sound like homer simpson...mmmm duff beer...

mp1 said...

those faces just got you a new regular. you're too cute. i think the o face should garner wayyyyyy more attention foryou. Go around chucrch making that face...I'm sure people will love it!