Friday, January 25, 2008

Where's Puddin'???

Amongst the feathers and Vegas showgirls, lurks some Puddin’. If you can spot the Puddin’, you will get… * drum roll please * …a whole lot of nothing!!! Yay! Hey, at least it's Friday...

34 comments:

Suite B said...

This pic looks like it was taking during a taping of the “The Girls Next Door”, I could see you being friends with Kendra!

Next time you go over tell Hef I said what's up!

anonymousnupe said...

Is that your arm extended above your head? That's a dead giveaway.

maverick said...

top row..2nd from the right????

Diva said...

I see you... hiding behind the feathers next to the end on the right.
Can't miss those sexy eyes and devious smile, even when it's half hidden.

Have a super weekend!

The Guv'ner said...

Woman, you've got that "come hither and be naughty" look. :) Too bad you're partially hidden!

Opinionated Diva said...

Thank goodness I quickly spotted you hiding behind those pink feathers!

Would have been interesting explaining to my co-workers why I'm staring at such a pic!

Enjoy your weekend!

Muze said...

yeah i see you. i would have been pissed that my face was covered with feathers though. but i guess it works. got that arabian princess thing going. lol.

looks like that was a lot of fun!

Drea said...

LOL... Yeah I see you poking your little head in the back row under the feathers. lol..

Babyfaced said...

Hey I see you!!!

I really need to go back to the bay area...looks like it would be a good trip. lol

*makes call to the Walnut Creek office*

Slaus of O Hell Nawl said...

: hitchin a ride with B :: All my clients are in the san jose area man. I onlt get to go see their azz twice a year... obviously i neeeed to make one of those a trip to hang with puddin and the puddettes n shyt.

great pic, happy friday everybody.

: thumps muze in ehr fo'head for absolutely NO reason :

:daps nupe :

: jacks the drank out fo DIva's hand :

: googly eye ay suite b's pretty azz smile : I know your dentist loves yo azz.

NYCPonderings Chick said...

hahha omg LOVIN the where's waldo!

Still_Pocahontaz said...

too hot!

Eb the Celeb said...

behind the pink feathers!

Mister Underhill said...

At the top, third one over? If not then you look pretty hot as a blonde.

Ms.Lady said...

you are to the left of the asian young lady in the top row???
yea??
i think so...
why you aint tell that heffa to move her damn feathers?!?!

Suite B said...

slaus: just for the record, everybody loves my azz - just kidding. THANKS, now send me some thongs!

Smitty said...

I see you. It's like a where's Waldo page. Why they hidin' the sista in the back tho? Seeee.

G-Sweet said...

hahaha... u were hid pretty good by way of the bright skin...lol!

Steph said...

I can't tell but they're all hot!

The Clumsy Chatterbox said...

Lookin' good MsPuddin'!

Hex said...

I would hate to guess wrong, so I'd better come over there and check each contestant personally ;)

Skoolboi Krush said...

I know I'm supposed to be looking for you but ole girl 2nd from the left in the front could get it.

Robot Zombie Vampire said...

Since there's no nipple in that picture, I can at least say with great certainty you aren't in it.

OneSkinnyGirl said...

oooohhhhh, thats hot!

James Tubman said...

alright

right at the top far right

bam

UBERMOUTH said...

The girl in red!

Bella said...

HOT. Picked you out right away!

Bella

Slaus of O Hell Nawl said...

:: backs up a uhaul truck ::

: pushes all those hefafs in ::

: drives off :



Suite B - see, you bad.

Preposterous Ponderings said...

Well I do know you aren't one of the blondes! LOL

eclectik said...

That looks like the cast pic of Americas Next Top Showgirl :)

e.

Prunella Jones said...

Where in the world is Ms. Puddin? Can't hide from us, we've spotted you.

MsPuddin said...

Some of you are soooo fired. lol I’m top row second from the right in the green and yellow. If you look closely, I’m throwing up my rockstar sign…

maverick said...

@mspuddin..i won..i won..i guessed right...my prize????

So@24 said...

I need to party with you.